Back

Onkosten raad van bestuur UMC Utrecht

Onkosten raad van bestuur UMC Utrecht

Het UMC Utrecht hecht belang aan het transparant en doelmatig omgaan met publieke middelen. Een totaaloverzicht van de onkosten van de leden van de raad van bestuur wordt daarom jaarlijks op de website van het UMC Utrecht gepubliceerd.

Bij onkosten van de leden van de raad van bestuur gaat het om reis- en verblijfskosten, lidmaatschappen en representatiekosten, die specifiek verbonden zijn aan de uitoefening van hun taken. De Kaderregeling declaraties van de Nederlandse Federatie van Universitair Medische Centra (NFU) is hierop van toepassing.

De controle en afhandeling van de onkosten van de leden van de raad van bestuur zijn opgenomen in de reguliere processen van het UMC Utrecht. De raad van toezicht houdt hier toezicht op door de onkosten te accorderen voorafgaand aan publicatie op deze websitepagina.

De leden van de raad van bestuur ontvangen daarnaast ieder een vaste onkostenvergoeding van € 200,- netto per maand.

Deze vergoeding is onder andere bedoeld voor onkosten van kleine consumpties tijdens binnen- en buitenlandse dienstreizen en kleine onkosten voor het verrichten van werkzaamheden vanuit huis.

Overzichten onkosten uitklapper, klik om te openen

Totaaloverzicht onkosten leden raad van bestuur 2023

Totaaloverzicht onkosten leden raad van bestuur 2022

(Downloads zijn pdf-bestanden)

Thank you for your review!

Has this information helped you?

Please tell us why, so that we can improve our website.

Working at UMC Utrecht

Contact

Emergency?

Directions

Appointments

Practical

umcutrecht.nl uses cookies

This website uses cookies This website displays videos from, among others, YouTube. Such parties place cookies (third-party cookies). If you do not want these cookies, you can indicate that here. We also place cookies ourselves to improve our site.

Read more about the cookie policy

Agree No, rather not