Wij zijn onze website aan het vernieuwen.

Ontdekt u nog een pagina die niet klopt of hebt u een goede suggestie, laat het ons dan weten via webmedia@umcutrecht.nl.

Deze website maakt gebruik van cookies

Deze website toont video’s van o.a. YouTube. Dergelijke partijen plaatsen cookies (third party cookies). Als u deze cookies niet wilt kunt u dat hier aangeven. Lees meer over het cookiebeleid.

Annuleringsvoorwaarden UMC Utrecht Academie

Annuleringsvoorwaarden 

De inschrijving kan tot vier weken voor de start van de opleiding kosteloos worden geannuleerd. Bij annulering binnen vier weken voor aanvang moet altijd de volledige opleidingsprijs worden betaald ongeacht de reden van annulering. De annulering dient via het online portaal te worden ingediend, binnen vier weken vanaf de startdatum van de opleiding. Onderbreken van de opleiding of gedeeltelijke aanwezigheid geeft geen recht op teruggave van eventueel betaald opleidingsgeld.

Annuleren voor medewerkers van het UMC Utrecht:

Bij annulering van een opleiding in de 0-lijn (voor UMC Utrecht medewerkers) binnen vier weken voor aanvang, wordt €50,- administratiekosten in rekening gebracht.

Vervanging

Indien je niet kunt deelnemen aan de opleiding, kun je je plaats laten innemen door een collega die aan de instroom-eisen voldoet. Wij accepteren hiervan alleen een schriftelijke melding (mail naar de coördinator van de opleiding) door de leidinggevende, waarbij de naam van de vervanger wordt gemeld. Tot vier weken vanaf de startdatum van de opleiding worden hiervoor geen kosten berekend. Daarna wordt per mutatie € 50,- administratiekosten in rekening gebracht.

Bij onvoldoende inschrijvingen kan de UMC Utrecht Academie besluiten een opleiding vier weken voor aanvang te annuleren. In dat geval wordt al betaald opleidingsgeld geretourneerd of kan de cursist zich kosteloos laten doorschuiven naar een volgend startmoment (indien bekend). De UMC Utrecht Academie is echter niet aansprakelijk voor andere consequenties die deze annulering mogelijk voor klanten heeft.

Prijzen en facturering

Voor alle prijzen op de website, inclusief readermateriaal (boeken niet inbegrepen) en administratiekosten, geldt het van toepassing zijnde BTW tarief. Eventuele tariefsverhogingen worden bij de start van een nieuw studiejaar van kracht. De centrale administratie van het UMC Utrecht stuurt voor elke gevolgde opleiding of training een factuur.

De opleidingskosten voor UMC-medewerkers worden via interne doorbelasting verrekend. Opleidingskosten voor UMC-medewerkers die worden gemaakt ten behoeve van het Persoonlijk Budget worden via een factuur aan de medewerker persoonlijk in rekening gebracht. Voor de declaratie van de kosten ten laste van het Persoonlijk Budget is de informatie op Connect van toepassing. (zoek in Connect op: ‘persoonlijk budget’). Mogelijke wijzigingen in de vermelde data en/of prijzen op de website zijn voorbehouden.

Naar boven