Terug

Onkosten raad van bestuur UMC Utrecht

Onkosten raad van bestuur UMC Utrecht

Het UMC Utrecht hecht belang aan het transparant en doelmatig omgaan met publieke middelen. Een totaaloverzicht van de onkosten van de leden van de raad van bestuur wordt daarom jaarlijks op de website van het UMC Utrecht gepubliceerd.

Bij onkosten van de leden van de raad van bestuur gaat het om reis- en verblijfskosten, lidmaatschappen en representatiekosten, die specifiek verbonden zijn aan de uitoefening van hun taken. De Kaderregeling declaraties van de Nederlandse Federatie van Universitair Medische Centra (NFU) is hierop van toepassing.

De controle en afhandeling van de onkosten van de leden van de raad van bestuur zijn opgenomen in de reguliere processen van het UMC Utrecht. De raad van toezicht houdt hier toezicht op door de onkosten te accorderen voorafgaand aan publicatie op deze websitepagina.

De leden van de raad van bestuur ontvangen daarnaast ieder een vaste onkostenvergoeding van € 200,- netto per maand.

Deze vergoeding is onder andere bedoeld voor onkosten van kleine consumpties tijdens binnen- en buitenlandse dienstreizen en kleine onkosten voor het verrichten van werkzaamheden vanuit huis.

Overzichten onkosten uitklapper, klik om te openen

Totaaloverzicht onkosten leden raad van bestuur 2023

Totaaloverzicht onkosten leden raad van bestuur 2022

(Downloads zijn pdf-bestanden)

Bedankt voor uw reactie!

Heeft deze informatie u geholpen?

Graag horen we van u waarom niet, zodat we onze website kunnen verbeteren.

Werken bij het UMC Utrecht

Contact

Afspraken

Praktisch

umcutrecht.nl maakt gebruik van cookies

Deze website maakt gebruik van cookies Deze website toont video’s van o.a. YouTube. Dergelijke partijen plaatsen cookies (third party cookies). Als u deze cookies niet wilt kunt u dat hier aangeven. Wij plaatsen zelf ook cookies om onze site te verbeteren.

Lees meer over het cookiebeleid

Akkoord Nee, liever niet