Terug

Afspraak verzetten? Help ons en doe dit tijdig

Graag informeren we u over de gang van zaken betreffende het maken van afspraken bij onze kliniek.

De meeste afspraken worden bij ons twee tot drie maanden van tevoren ingepland. Hierover krijgt u direct bericht per e-mail en/of sms en eventueel per brief. Dit doen wij om u in de gelegenheid te stellen te bekijken of die afspraak voor u passend is. Is dit niet het geval, dan vinden wij het fijn als u dit direct laat weten. Wij kunnen de afspraak dan verplaatsen en op de plek die vrijkomt een andere patiënt inplannen.

Is de afspraak voor u op een geschikt moment? Dan zien wij u graag op onze polikliniek. Het kan gebeuren dat u door omstandigheden de afspraak toch niet kunt nakomen. Ook dan stellen wij het op prijs dat u dit zo snel mogelijk aan ons laat weten.

kalender

Drie dagen voor de afspraak ontvangt u van ons een reminder in de vorm van een sms en/of een e-mail, tenzij u heeft aangegeven dit niet te willen. Het gebeurt met enige regelmaat dat patiënten deze afspraak dan alsnog afbellen. Op het laatste moment een afspraak afzeggen, betekent dat er een plek open valt die wij niet meer kunnen opvullen. Polikliniek plekken zijn kostbaar qua tijd en geld. Uiteraard begrijpen wij dat dit om dringende redenen, niet altijd te voorkomen is.

Heleen van Baalen en Anja Langeslag, secretariaat

Bedankt voor uw reactie!

Heeft deze informatie u geholpen?
Graag horen we van u waarom niet, zodat we onze website kunnen verbeteren.

Werken bij het UMC Utrecht

Contact

Afspraken

Praktisch

umcutrecht.nl maakt gebruik van cookies

Deze website maakt gebruik van cookies Deze website toont video’s van o.a. YouTube. Dergelijke partijen plaatsen cookies (third party cookies). Als u deze cookies niet wilt kunt u dat hier aangeven. Wij plaatsen zelf ook cookies om onze site te verbeteren.

Lees meer over het cookiebeleid

Akkoord Nee, liever niet