Terug

Gerdie Thijs

Gerdie Thijs

Communicatieadviseur

Gerdie: "Toen ik zeven jaar geleden door de diagnose kanker veelvuldig in het ziekenhuis moest zijn voor behandelingen en controles, is het me gelukt meer regie te krijgen over de zorg die nodig was. Door goed voorbereid naar gesprekken met de behandelend artsen te gaan, maar ook door de zorg achteraf te evalueren als dingen anders liepen dan verwacht. Dat gaf me het inzicht dat je als kritische zorgvrager soms echt beter passende zorg krijgt.

Dat gaf me een goed gevoel, maar het knaagt natuurlijk ook. Omdat je weet dat niet iedereen in staat is om op die manier zijn eigen zorg te organiseren. Nu mijn behandelingen achter de rug zijn, zoek ik naar andere manieren om de zorg beter te laten aansluiten bij wat patiënten nodig hebben. Daarom zet ik mijn interesse in zorgonderwerpen, mijn ervaringen als patiënt en mijn vaardigheden als communicatieprofessional graag in als lid van de Cliëntenraad van het UMC Utrecht."

Bedankt voor uw reactie!

Heeft deze informatie u geholpen?
Graag horen we van u waarom niet, zodat we onze website kunnen verbeteren.

Werken bij het UMC Utrecht

Contact

Afspraken

Praktisch

umcutrecht.nl maakt gebruik van cookies

Deze website maakt gebruik van cookies Deze website toont video’s van o.a. YouTube. Dergelijke partijen plaatsen cookies (third party cookies). Als u deze cookies niet wilt kunt u dat hier aangeven. Wij plaatsen zelf ook cookies om onze site te verbeteren.

Lees meer over het cookiebeleid

Akkoord Nee, liever niet